Звіт про роботу пришкільного мовного загіну з денним перебуванням «Школа Хогвартс»

На базі Херсонської ЗОШ І-ІІІ ступенів №53 з 29 травня по 16 червня поточного року працював пришкільний мовний загін відпочинку з денним перебуванням «Школа Хогвартс», у якому відпочивали, оздоровлювались та цікаво навчались 15 вихованців. Наш загін називається «Школа Хогвартс» невипадково, діти цього віку захоплені читанням книг і переглядом фільмів про Гаррі Поттера, його друзів і їх численні пригоди. Герої Дж. К. Ролінг в книзі "Гаррі Поттер" вчаться в школі, пізнають різні науки, здійснюють подвиги, роблять цікаві відкриття, рятують друзів і багато іншого. Зміна пройде під девізом: "Для опанування мови більш важливою є вільна допитливість, ніж страшенна необхідність. Діти з великим бажанням працювали над іміджем свого загону. Ця робота сприяла мобілізації та згуртуванню, усвідомленню розуміння однієї команди. Цього року вперше табір у нас не звичайний, а мовний. Через невимушену обстановку, комфортні умови для відпочинку в таборі створювалося іншомовне середовище. В учнів розвивалися мовленнєві компетентності. Із першого дня в загіні розпочалися змагання між дітьми «Miss English. Misster English». На ранковій лінійці оголошувався план заходів на день, а на післяобідній – підбивався підсумок, нагороджувалися переможці конкурсів і змагань та оголошувалися завдання на наступний день. Бали, набрані за день, записувалися в екран змагання. Наприкінці зміни визначився переможець. Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі базувалася на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягала у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи. План виховної роботи був насичений різноманітними заходами з урахуванням побажань дітей. Перш за все, дітей привертають змістовні культурно-масові заходи, яскраві дійства та особиста участь у всіх справах. Ураховуючи всі об’єктивні та суб’єктивні можливості, рівень розвитку й вихованості та реальні запити учнів, виховна робота у таборі мала на меті комплексну реалізацію пріоритетних напрямів виховання, зокрема патріотичного, морального, естетичного, фізичного, екологічного, які тісно взаємопов’язані, доповнюють одне одного. Школа Хогвартс має 2 факультети: Сліззерін і Ґрифіндор. Головне завдання факультетів - розвиток пізнавальної активності на основі рольової гри: спільна діяльність, підготовка факультетів до змагань, внутрішні змагання. 1. У кожного факультету є назва, девіз і символ. (Останні два пункти команди придумують спільно.) 2. Кожному факультету вручається "магічна книга", в яку учні школи повинні вклеювати ключові слова. Який факультет швидше збере магічне заклинання, той прочитає, де знаходиться таємна кімната, в якій захований СКАРБ. 3. Протягом дня проводяться змагання російською або англійською мовами, в результаті ігор факультет-переможець отримує слово-ключ. 4. Вчителі англійської мови щодня проводять розважальні уроки англійською мовою. Кожен день має свою тему. 5. Вчителі-вихователі щодня організовують рухливі ігри на повітрі, пізнавальні ігри, екскурсії. Головні особливості програми літнього оздоровчого табору "Школа Хогвартс" • наявність комплексної програми ігор, змагань, вікторин; • включення в програму нетрадиційних змагань і конкурсів, які передбачають поєднання спорту і фантазії; • організація змагань, в ході яких перед кожним учасником ставиться завдання "перемогти самого себе, а не інших"; • проведення "мовних ігор; • при визначенні переможців враховуються не тільки результати виступу учасників, але так, же моральні і естетичні аспекти їх поведінки. Найважливішим напрямком в роботі загону в цю зміну стане активне залучення дітей до вивчення англійської мови через пісні, інсценізації казок, розучування діалогів і здорового способу життя, і буде включати не тільки мовні заняття, але і інтелектуальні ігри, музичні заходи, культурно-просвітницька робота. При складанні плану роботи на літню зміну ми враховували наступне: • тривалість табірних днів становить 16 днів; • рівень володіння учнями мовою; • технічні засоби і місце проведення; • за кожні змагання їх переможцям повинен вручатися слово-ключ, а також різні призи, нагороди, сувеніри, медалі; • інтереси молодших підлітків, їх психологічні особливості. Цілі і завдання організації роботи табору. Основна наша мета - це вдосконалення навичок розмовної мови та підвищення мотивації до досліджуваного мови. завдання: • Створення оптимальних умов для зміцнення здоров'я і організації дозвілля дітей під час літніх канікул з підвищенням рівня англійської мови. • Розвиток пізнавальних інтересів. • Розвиток особистості дитини, розкриття його здібностей на основі реалізації інтересів і незадоволених в школі духовних, інтелектуальних, рухових потреб. • Залучення дітей через спілкування англійською до різноманітного соціального досвіду життя в англомовних країнах. • Сприяти згуртуванню дитячого колективу, підтримувати почуття колективізму і взаємодопомоги. • Організація цікавого і корисного відпочинку дитини. • Створення умов для розкриття і розвитку творчого потенціалу кожного. • Формування самостійності і відповідальності за свою діяльність. • Формування інтересу до географії, вивчення і поглиблення знань, умінь і навичок Виховна робота в загіні поєднувала відпочинок, працю, спорт та пізнавальну, етичну, екологічну, оздоровчу діяльність. Відповідно до плану роботи та з метою попередження нещасних випадків з дітьми під час табірної зміни були проведені бесіди: — Правила користування електроприладами; — Правила протипожежної безпеки; — Правила безпеки на водоймах; — Сонце: наш друг та ворог; Моральна атмосфера, доброзичливе ставлення однолітків і вихователів до кожної дитини сприяло самоствердженню кожної дитини. Протягом зміни були проведенні такі бесіди та заходи: • конкурси малюнків на асфальті «Барви сонячного літа»; • Playtime «Конкурс скоромовок»; • Playtime «Вгадай героя»; • гра — випробовування ; • спортивна гра «Герої казок – спортсмени»; • святкова програма «Міss English -. Міster English • пішохідні екскурсії; Художнє оформлення приміщень табору створювало атмосферу відпочинку та творчості, а тому цьому питанню приділялась значна увага. . Кожен день у таборі був насиченим, проводились різноманітні екскурсії, походи, конкурси, змагання, бесіди, години спілкування. Готуючись до усіх заходів, діти вчились працювати злагоджено, підтримувати один одного, відноситись з повагою до кожного, хоч діти були різного віку, з різних класів. На урочистій лінійці, присвяченій закінченню табірної зміни, були нагороджені і відзначені найбільш активні учасники табору і переможці спортивних змагань. Визначено кращий e учень «Miss English. Misster English». Дитячий заклад створив умови для педагогічно обгрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, що дало можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд. Результати програми • Величезний стрибок у розвитку мови; • Зняття психологічного бар'єра до мови; • Любов до англійської мови; • Новий корисний словниковий запас; • Уміння та навички творити англійською мовою, • Розкриття творчих здібностей; • Розвиток лідерських якостей; • Збільшення запасу знань про географію країн; • Знайомство з культурою, мистецтвом, традиціями країн, які розмовляють англійською мовою; • Формування інтересу до життя в інших країнах; • Формування і розвиток інтересу до краєзнавства, до вивчення рідних місць.